De 10 meest gebruikte 0800-nummer toepassingen die wij bij onze klanten hebben gerealiseerd voor u op een rij gezet.

1- 0800-nummer basis schakeling 24/7

De beller wordt bij een basis schakeling direct doorgeschakeld naar een vast telefoonnummer van het bedrijf. Alle gewenste callcenter functionaliteiten zijn geregeld in de telefooncentrale op locatie.  Functionaliteit op het 0800-nummer: Bereikbaarheid rapportage. Toepassing: Algemene klanteningang.

2- 0800-nummer met functionaliteiten Tijdschakeling, Meldtekst en online Rapportage en Beheer

Tijdens werkdagen wordt de beller doorgeschakeld naar de vaste eindbestemming van het bedrijf. Buiten openingstijden (ook weekend en feestdagen) krijgt de beller een meldtekst te horen met vermelding van de openingstijden eventueel aangevuld met verwijzing naar de website. Functionaliteiten op het 0800-nummer: Tijdschakeling, Feestdagentabel en op afstand wijzigen van eindbestemmingen openingstijden. Toepassing: Klantenservice.

3-  0800-nummer – Radio en TV, Google Adwords campagnes – geen gesprek missen (sales)

De focus van deze toepassing is om geen gesprek te missen omdat elke gesprek een bepaalde orderwaarde heeft. Buiten openingstijden krijgt de beller de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Dit ingesproken bericht wordt direct doorgezet naar een op te geven emailadres. Vanaf elke PC kan het bericht worden uitgeluisterd. Functionaliteit op het 0800-nummer:  Voice2Email.  Toepassing: Sales. Radio en TV campagnes, GoogleAdwords campagne.

4-  0800-nummer storingslijn 24/7

De focus van deze toepassing is dat elk gesprek wordt beantwoord. Op het 0800-nummer wordt een doorschakeldienst gezet inclusief roostermodule. Wanneer dienst doende storings medewerker in gesprek is (of niet binnen x seconden beantwoord) gaat het gesprek automatisch naar de tweede beschikbare medewerker. Alle gesprekken kunnen worden gelogd en standaard opnemen van alle gesprekken is mogelijk. Functionaliteit op het 0800-nummer: Overloop, roostermodule en opnemen gesprekken. Toepassing: Storingslijn.

5-  0800-nummer voor meerdere afdelingen of locaties

Eén 0800-nummer voor meerdere afdelingen of locaties. Op het 0800 nummer wordt een keuzemenu geplaatst. Per afdeling of locatie zijn aanvullende functionaliteiten mogelijk, zoals aparte tijdschakeling van openingstijden een wachtrij per locatie. Ook is het mogelijk om op basis van netnummers of op basis van postcodes de bellers automatisch te laten doorschakelen naar de juiste afdeling of locatie. Functionaliteiten op het 0800-nummer: Keuzemenu, Netnummer routering en Postcode Routering. Toepassing: Centraal nummer ingang.

6- 0800-nummer met calamiteitenschakeling

Eén van boven genoemde toepassing met aanvullende functionaliteit om op eenvoudige wijze de doorschakeling om te zetten naar een situatie in geval van calamiteiten, zoals flexibele meldteksten op het nummer om de bellers te informeren dat er in een bepaalde regio een storing is tot volledige uitwijk routering naar alternatieve locaties. Functionaliteiten op het 0800-nummer: calamitetenschakeling. Toepassing: Calamiteitenschakeling Klantenservice en Algemene klanten ingang

7-  0800-nummer voor recal acties

Een 0800-nummer op de plank die alleen gebruikt wordt in geval van een terug roep actie. Het 0800-nmmer kan a la minute geactiveerd worden en flexibel doorgeschakeld naar bijvoorbeeld een antwoordservice dienst. Op het 0800-nummer zit een loging van elk gesprek inclusief de mogelijkheid voor het opnemen van gesprekken. Functionaliteit op het 0800-nummer: Online Rapporage en Beheer module, opnemen van gesprekken en gesprekslog. Toepassing: Recall acties.

8-  0800-nummer met antwoordservice

Een 0800-nummer die doorgeschakeld staat naar de eindbestemming van de klant. Wanneer deze niet binnen x-seconden het gesprek beantwoord wordt de beller direct doorgezet naar een externe Antwoordservice. Alle gesprekken worden gelogd eventueel aangevuld met opnemen van de gesprekken. Via de online rapportage module zicht en grip op elk gesprek. Dus zicht en grip op performance externe Antwoordservice. Functionaliteiten op het 0800-nummer: Overflow. Toepassing: Antwoordservice.

9 – 0800-nummer met thuiswerkers (het nieuwe werken via de cloud)

Thuiswerkers kunnen zich eenvoudig aanmelden. De beller wordt doorgeschakeld naar de ingelogde medewerker met de juiste skills. Er kan rekening worden gehouden met priorisering en instellen van nawerktijd per medewerkers. Met de Realtime Monitor zicht en grip op het belverkeer en de beschikbaarheid en performance van elke medewerker. Op locatie is alleen een PC en een telefoon noodzakelijk. Alle benodigde extra functionaliteiten worden afgenomen via het 0800-nummer, zoals gemeenschappelijke wachtrij, overloop en skill based routing. Toepassing: Cloud Telefonie (ISDN, VoIP maar ook gewoon met mobiele telefoonnummers)

10- 0800-nummer met geautomatiseerde verwerking response bellers

Een 0800-nummer wordt ingezet waarbij de beller de mogelijkheid via ingave van een keuze of nummer code volledig geautomatiseerd teksten te beluisteren of bijvoorbeeld een aanvraag te doen van een brochure of het meedoen van een klanten tevredenheidsonderzoek. Ook mogelijk om alleen mobiele bellers te herkennen en deze na ingave een geautomatiseerde gratis SMS bericht terug te laten terugsturen met daarin de specifieke tekst. Toepassing: Klanttevredenheidsonderzoek, Brochure aanvraaglijn  en Klantenservice (het ontlasten van de klanten service met standaard vragen met standaard meldteksten).

We zijn graag uw specialist voor uw 0800-nummer ingang.

Wilt u contact met één van onze 0800-nummer specialisten voor uw bedrijf?

Contact ons klik hier voor email of bel ons direct gratis op 0800-4114

 

Contact ons

Bedankt dat u met ons contact opneemt. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vermeld duidelijk in uw bericht hoe wij contact met u kunnen opnemen.

Start typing and press Enter to search