Chat with us, powered by LiveChat

0800-nummer optimaliseren 0800 nummerU wilt uw 0800-nummer laten optimaliseren. Uw 0800-nummer voor uw klantenservice of voor uw salesingang. Dat kunnen wij snel en eenvoudig zonder aanpassing van uw telefooncentrale.

Door slim gebruik te maken van de combinatie online rapportage, online beheer en cloud faciliteiten kunt u ervoor zorgen dat u maximaal gebruik maakt van de mogelijkheden van uw 0800 nummer. Wat wij voor u kunnen betekenen:

1- Nieuw 0800-nummer optimaliseren na activatie

Wanneer u een nieuw 0800-nummer geactiveerd heeft kijken wij de eerste periode mee. Aan de hand van de bereikbaarheid rapportage zien we of er geen onnodig gesprekken gemist worden. Wij kijken met name naar aantal keren in gesprek en of er het 0800 nummer op bepaalde momenten niet wordt beantwoord. Via de verschillende faciliteiten op het 0800-nummer kunnen we zorgen voor duidelijkere meldteksten, wachtrij bij piekverkeer en slimme  overloop naar bijvoorbeeld een antwoord apparaat of extern callcenter.

2- Uw bestaande 0800-nummer sales ingang verbeteren – hogere conversie naar orders 

U wilt geen gesprek missen. Elke gesprek kan een bepaalde orderwaarde hebben. Het is dus van groot belang dat elk gesprek beantwoord wordt, ook wanneer u niet in staat bent op het gesprek te beantwoorden. Via de rapportage zien we of en wanneer u gesprekken mist. Vervolgens zorgen wij voor een slimme overloop naar een alternatieve locatie, slim antwoord apparaat of extern callcenter zonder dat er een aanpassing nodig is van uw telefooncentrale. Deze faciliteiten neemt u af als dienst uit de cloud.  Een voorbeeld is de faciliteit Voice2Email. Wanneer u niet in staat bent op de beller te woord te staan dan kan de beller kan een bericht achterlaten. Dit ingesproken bericht wordt vervolgens direct doorgezet naar uw emailadres. Vanaf elke computer kan vervolgens het bericht worden uitgeluisterd en kan de beller (als hot lead) worden teruggebeld. Wanneer de beller geen bericht heeft achtergelaten krijgt u daarvan ook een melding in uw emailbox met vermelding van het nummer van de beller ( mits deze geen geheim nummer heeft of bijvoorbeeld de nummerherkenning heeft uitstaan). De hot leads komen automatisch binnen in uw mailbox.

3- Uw bestaande 0800-nummer klanteningang verbeteren – verhogen klanttevredenheid

U wilt een excellente service verlenen aan uw beller.  U heeft niet voor niets een gratis telefoonnummer als klanteningang. U wilt dus zorgen dat de beller in één keer naar tevredenheid wordt geholpen. U wilt uw aanwezige telefoon medewerkers zo efficiënt mogelijk inzetten maar ook zorgen voor tevredenheid van uw medewerkers. Door gebruik te maken van duidelijke meldteksten, korte keuzemenu’s en slimme routering naar de juiste medewerker met kennis verhoogt u de klanttevredenheid van de beller. In combinatie met wachtrij, automatische overloop naar de beschikbare vrije collega en slimme meldteksten stemt u uw aanwezige bezetting optimaal af  het verkeersaanbod op dat moment. Het is zelfs mogelijk om de beller na elk gesprek de mogelijkheid te geven om een klanttevredenheid onderzoek te doen door het intoetsen van de waardering via de telefoon.

4- Meer gesprekken per medewerker en het verbeteren van uw medewerkerstevredenheid

Het succes van uw 0800-nummer ingang is voor het grootste gedeelte afhankelijk van uw medewerkers. Wij zorgen ervoor dat u meer gesprekken kunt afhandelen met uw huidige capaciteit door gebruik te maken van faciliteiten op het nummer, zoals dynamische wachtrij met slimme meldteksten, automatische overloop naar beschikbare ingelogde agent met de juiste skills en door het automatiseren van veel voorkomende vragen zodat uw medewerker alleen de beller aan de telefoon krijgt wanneer dat echt nodig is. Wij inventariseren foutbellers, herhaaloproepen en plaagbellers en zorgen voor een eenvoudige oplossing op het 0800-nummer zonder dat er en aanpassing nodig is op uw telefooncentrale. Dit zorgt effectieve gesprekken en het verhoogt de medewerkerstevredenheid. Contact ons als u uw 0800-nummer wil optimaliseren via klik hier voor email of bel ons gratis op 0800-4114  

Contact ons

Bedankt dat u met ons contact opneemt. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vermeld duidelijk in uw bericht hoe wij contact met u kunnen opnemen.

Start typing and press Enter to search