Een 0800 nummer voor uw bedrijf. De belangrijkste redenen op één rij om een 0800 nummer te nemen.

Met een 0800-nummer heeft u een onderscheidend telefoonnummer.  De beller belt u gratis. U neemt als bedrijf deze belkosten voor uw rekening, dat doet u niet voor niets. De vier belangrijkste redenen op een 0800-nummer te nemen voor uw bedrijf.

Voor de marketing afdeling

Met een 0800-nummer geeft u uw bellers een duidelijk signaal. De bellers bellen uw bedrijf gratis. De belkosten vormen een onderdeel van uw marketingbudget. Omdat u met uw 0800 nummer exact elk gesprek meet, weet u exact uw return on investment. Via de online rapportage tools heeft u alle zicht op elke gesprek, ook de gemiste.

Voor de sales afdeling

Een 0800-nummer werkt verkoop stimulerend. Het zorgt voor één op één telefonisch contact. Een bijkomend voordeel is dat alle gesprekken worden gelogd, ook de niet beantwoorde gesprekken. In combinatie met de slimme faciliteiten worden deze toch herkend en doorgezet als hot leads naar uw organisatie. Dus met een 0800 nummer haalt u meer concrete leads uit uw campagne en is er een hogere conversie naar klanten en order.

Voor de technische afdeling

Een 0800-nummer is de oudste en de meest bewezen cloud oplossing. De dienst werkt zowel op ISDN als op VoIP. Alle callcenter functionaliteiten kunnen eenvoudig op het 0800-nummer worden geleverd zonder dat er een aanpassing van de telefooncentrale(s) nodig is. Het enige wat nodig is, is een telefoonnummer (of meerdere). Alle gewenste functionaliteiten worden vervolgens als dienst via modules afgenomen. De benodigde lijnencapaciteit haalt u gewoon uit de cloud. Met de zeer eenvoudige online rapportage en beheer module heeft u zicht en grip op elk telefonisch contact. De dienst is eenvoudig opschaalbaar, u betaalt naar gebruik.

Voor de klantenservice

Een 0800-nummer verhoogt de tevredenheid van uw klanten, maar ook de tevredenheid van uw callcenter medewerkers. Een 0800-nummer heeft de beschikking over allerlei slimme callcenterfaciliteiten om het aantal bellers  af te stemmen op het aantal beschikbare medewerkers van uw bedrijf. Er is altijd een slimme oplossing voor de gesprekken die u tijdelijk niet kunt beantwoorden. De flexibiliteit wordt afgenomen uit de cloud, zoals wachtrij, automatische overloop of slimme meldteksten met antwoordapparaat. Met een 0800-nummer kunt u ook uw op eenvoudige wijze uw thuiswerkers koppelen aan uw klantenservice als er tijdelijk extra capaciteit nodig is.

Onze specialisten hebben meer dan 15 jaar ervaring met 0800-nummers en spreken uit ervaringscases. Vanaf het eerste contact heeft u een senior specialist als vast aanspreekpunt voor elke van bovenstaande afdelingen.

We helpen u graag gedurende het gehele traject van aanvragen, activatie tot optimalisatie.

Contact ons klik hier voor email of bel ons direct gratis op 0800-4114

Contact ons

Bedankt dat u met ons contact opneemt. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op. Vermeld duidelijk in uw bericht hoe wij contact met u kunnen opnemen.

Start typing and press Enter to search